Νέα

Chat Box: Για να επικοινωνείτε μαζί μας live! :) Μην ξεχάσετε να κάνετε like τη σελίδα μας στο facebook ή να μας προσθέσετε στους κύκλους σας στο Google+ :)

Σάββατο, 7 Νοεμβρίου 2015

Διατροφή και Άσκηση

Σε αυτήν την ανάρτηση θα μάθετε για το πρόβλημα κάθε υπέρβαρου ανθρώπου, την παχυσαρκία. Ενώ παράλληλα θα δούμε την ουσία της άσκησης και πόσο συχνά πρέπει να αθλούμαστε όπως και κάθε πότε πρέπει να τρώμε.
Body mass index
ΓΥΝΑΙΚΕΣ
ΑΝΔΡΕΣ
Κανονικό βάρος
18,5 - 23,5
19,5 - 24,9
1ος βαθμός
παχυσαρκίας
23,6 - 28,6
25 - 29,9
2ος βαθμός
παχυσαρκίας
28,7 - 40
30 - 40
3ος βαθμός
παχυσαρκίας
Πάνω από
40
Πάνω από
40
 Η παχυσαρκία είναι ένα πρόβλημα που προσπάθησε η επιστήμη να λύσει, αλλά δεν μπόρεσε. Την παχυσαρκία πρέπει να την σταματήσουμε από μόνοι μας. Πως ξέρουμε αν κάποιος είναι παχύσαρκος; Απλά με έναν μαθηματικό υπολογισμό:Βάρος δια ύψος στο τετράγωνο. Έτσι, κάνοντας την δύναμη και την διαίρεση αυτήν βγάζουμε έναν αριθμό. Στο παρακάτω πίνακα βλέπετε τους αριθμούς, π.χ. αν είναι ανάμεσα στο 18,5-23,5 είστε στο κανονικό βάρος για τις γυναίκες. Αυτό λέγεται  BMI (Body Mass Index). Όσο υψηλότερο το BMI τόσο πιο παχύσαρκοι είμαστε. Η παχυσαρκία είναι ένα σύγχρονο πρόβλημα που πέρα από την άσχημη ψυχολογία που δημιουργεί, υπάρχουν κι άλλες αρρώστιες που δημιουργεί, όπως το ζάχαρο, ο διαβήτης, η υπέρταση κ.τ.λ. Η αύξηση της παχυσαρκίας οφείλεται από την υπερβολική κατανάλωση θερμίδων, που τα τελευταία χρόνια έχει εμφανιστεί σε μεγάλο βαθμό στις ανεπτυγμένες χώρες. Υπάρχει περίπτωση η παχυσαρκία να είναι μέσα στο γεννητικό υλικό μας (DNA) από την οικογένειά μας, βέβαια αυτό δεν είναι πάντα αληθές. Η παχυσαρκία μπορεί να μειωθεί μόνο με δύο τρόπους:

α) με σταδιακή δίαιτα, δηλαδή πρώτα κόβονται οι ενδιάμεσες τροφές και μένει μόνο το πρωινό, μεσημεριανό, απογευματινό και βραδινό πριν τις 20:00. Μετά κόβονται τα γλυκά και  τα γρήγορα φαγητά και αμέσως μετά είναι η υπερβολική κατανάλωση τυριού και ψωμιού. Με όλα αυτά ακολουθείτε μια μεσογειακή διατροφή. Όμως, χωρίς να υπερβάλουμε γιατί μετά φτάνουμε στην οστεοπόρωση που είναι αρκετά άσχημη με μερικές εβδομάδες στο νοσοκομείο. Αξίζει να σημειωθεί ότι, δεν υπάρχουν τα φάρμακα που σε λεπταίνουν, χωρίς να σου κάνουν κακό, στον οργανισμό. Μην ακούτε τις διαφημιστικές εταιρίες!
β) με πολλές φυσικές δραστηριότητες

Όταν λέμε φυσικές δραστηριότητες εννοούμε τον αθλητισμό. Η ουσία του αθλητισμού είναι να αυξήσουμε τον χρόνο ζωής μας, να κάψουμε ενέργεια, να ξεφύγουμε από την καθημερινή ρουτίνα, να βγάλουμε όλη την επιθετικότητα που έχουμε μέσα μας και το πιο σημαντικό να περάσουμε ωραία. Πρέπει να αγωνιζόμαστε καθημερινά με διάφορα σπορ όπως μας λένε οι ειδικοί για να εξοικειωθούμε σε όλα. Το κάθε άθλημα έχει δικό του στόχο, όμως όλα μαζί μας κάνουν την ζωή! Η άσκηση μπορεί να γίνει και με φίλους, για να γίνεται πιο διασκεδαστική. Όμως, προσοχή, η υπερβολική άσκηση μπορεί να οδηγήσει σε υπερκόπωση, που είναι πάρα πολύ δύσκολη, πονάς παντού και δεν μπορείς να κουνηθείς για μερικές μέρες. Για αυτό πρέπει να αθλούμαστε με μέτρο, χωρίς υπερβολές.
Αυτή ήταν η ανάρτηση μας. Να ξέρετε πως όλα γίνονται αλλά πάντα με μέτρο. Ως την επόμενη ανάρτηση, σας ευχόμαστε, καλή συνέχεια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου