Νέα

Chat Box: Για να επικοινωνείτε μαζί μας live! :) Μην ξεχάσετε να κάνετε like τη σελίδα μας στο facebook ή να μας προσθέσετε στους κύκλους σας στο Google+ :)

Σάββατο 4 Απριλίου 2015

Ψεύτικοι Φίλοι



    Οι ψεύτικοι φίλοι είναι πολλοί και αυξάνονται καθημερινά. Ψεύτικος φίλος είσαι όταν δεν είσαι αληθινός φίλος, με κάποιον, για να ξεχωρίσουμε τους αληθινούς με τους ψεύτικους φίλους:

Ψεύτικος Φίλος είσαι όταν:
Α) Είσαι φίλος με κάποιον για τα λεφτά και μόνο, π.χ. οι πλούσιοι, έχουν ψεύτικους φίλους, μόνο και μόνο γιατί έχουν λεφτά...
Β) Δεν έχεις την ελευθερία γνώμης, με αυτόν εννοούμε όταν αυτός θέλει κάτι και το κάνεις μόνο και μόνο για να μην μαλώσετε...
Γ) Δεν νοιάζεσαι για αυτόν καθόλου, όταν λες "σιγά που έσπασε το πόδι του, εγώ είμαι καλά άρα δεν θα του δώσω σημασία"...

Αληθινός Φίλος είσαι όταν:
Α) Τον έχεις φίλο, χωρίς διακρίσεις, χωρίς να κρίνετε αν είναι έτσι ή όπως και να είσαι...
Β) Λες την γνώμη σου καθαρά, χωρίς να φοβάσαι μην μαλώσετε...
Γ) Σε νοιάζει αν έπεσε ή αν είναι χάλια και προσπαθείς να ανεβάσεις τη διάθεση του...

    Να ξέρετε ότι δεν υπάρχουν ομάδες καλύτερων φίλων, οι καλύτεροι φίλοι είναι πάντα δύο, γιατί ο τρίτος θα μισεί τον πρώτο ή το δεύτερο. Επίσης, αποδείχτηκε επιστημονικά ότι τα περισσότερα κορίτσια είναι ψεύτικες φίλες. "Ένα κοριτσάκι έγραψε στο facebook: Καλύτερα να μην έχω κανέναν φίλο από ότι να έχω πολλούς ψεύτικους."

    Πολλές φορές δεν ξέρεις ποιους κάνεις φίλους στο facebook, αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή...

    Παρακάτω μια ιστορία που διαδραματίζεται το 1980:
“Ήμουνα κάπου στα 14, πήγαινα σχολείο κανονικά, εκεί γνώρισα τις πρώτες μου φίλες, την Νατάσα και την Ουρανία, ήμασταν πολύ καλές φίλες, κάθε μέρα πηγαίναμε σπίτι μου, τρώγαμε, πίναμε τσάι, κάναμε παρέα. Τις έδωσα πολλά πράγματα. Μια μέρα όμως δεν ήρθαν σχολείο την πρώτη ώρα. Το μεσημέρι όταν πήγα σπίτι είδα ότι βρήκαν το κλειδί, επειδή τις το είχα δείξει και κλέψανε τα πράγματα μου…” Είπε μια ανώνυμη θαυμάστρια από το facebook μας…”Πιστεύω ότι δεν ήταν αληθινοί φίλοι, εσύ τι πιστεύεις;” πρόσθεσε. Εσείς τι πιστεύετε; Γράψτε μας στα σχόλια...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου